OnlineCursusWijzer
Menu
Masterclass Marketing and customer relations
De masterclass Marketing and customer relations management (CRM) is bestemd voor professionals die hun marketingkennis in korte tijd op strategisch niveau willen brengen. In deze korte opleiding leer je alles over het opstellen, implementeren en uitvoeren van een strategisch marketingbeleid. Ook leer je waardevolle en duurzame klantrelaties opbouwen en onderhouden.De masterclass besteedt o.a. aandacht aan strategische marktverkenning, strategische interne en externe analyses, consumentengedrag, het bepalen van assortimentsbeleid en marktpropositie. Ook wordt ingegaan op customer portfolio-management en key accountmanagement. Je leert een integraal strategisch marketingplan ontwikkelen en omzetten naar een ge�Ã�¯ntegreerde aanpak voor de uitvoering van het marketingbeleid.De masterclass is een onderdeel uit de Master of Business Administration (MBA). Succesvolle afronding biedt bij doorstroming mogelijkheid tot vrijstelling voor overeenkomende modules.
Deze masterclass van LOI Hogeschool (deeltijd) is bestemd voor professionals die hun marketingkennis in korte tijd op strategisch niveau willen brengen. Je leert o.a. alles over het opstellen, implementeren en uitvoeren van een strategisch marketingbeleid.
Niveau: Masterclass
Opleidingsduur: 3 maanden
Aanbieder: LOI
Functies en meer
Functies
Begeleding door docenten
Beoordelingen
Wees de eerste die Schrijf een recensie
Geweldig1 beoordeling
5.0
Schrijf recensie
0
0
0
0
- Details
- Deel
€1,185.00